FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy naprawiacie tylko telefony i tablety Apple, czy też innych producentów?

Co prawda główną działalnością naszej firmy jest naprawa iPhone’ów czy iPadów. Jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, jesteśmy także otwarci na usługi serwisowe urządzeń innych producentów.

Czy w dzisiejszych czasach bardziej opłaca się naprawa urządzenia, czy zakup nowego?

Wszystko zależy od tego, jaka awaria nastąpiła, a także serwis, do którego się udamy. W naszej firmie zawsze dbamy o to, aby zapewnić klientom atrakcyjne ceny, dlatego też pobieramy bardzo małe kwoty za wykonanie usługi. Jeśli zaufasz nam – specjalistom z długim doświadczeniem, nie zapłacisz wiele, a otrzymasz w pełni sprawne urządzenie. W innych serwisach nie masz pewności, czy naprawa będzie przeprowadzona prawidłowo.

Na czym polega usługą serwisu wysyłkowego?

Jest to innowacyjna usługa, umożliwiająca naprawę telefonu bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i wyślesz odpowiednio zapakowany telefon do siedziby iGSM Serwis w Gdyni, a za kilka dni otrzymasz naprawione urządzenie.

Jak przygotować paczkę?

Telefon, który wysyłasz do naszego serwisu, powinieneś odpowiednio zabezpieczyć, przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą powstać w czasie drogi. Może to być chociażby karton wypełniony szczelnie gazetą, papierem czy workami, bądź folia bąbelkowa.

Jak dostarczyć urządzenie do serwisu?

Standardowo można je przynieść do siedziby naszego serwisu w Gdyni, na Placu Dworcowym 1. Dodatkowo istnieje możliwość wysłania telefonu pocztą. Wcześniej jednak prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia szczegółów.